Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 4/2005

01-04-2005 | Journaal

Huisarts en Wetenschap, jaargang 2005, nummer 4 Klinische competentie en enthousiasme zijn het belangrijkste voor docent

Auteur:    

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 4/2005

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Stafleden van huisartsenopleidingen en huisartsen-in-opleiding in de VS vonden klinische competentie en enthousiasme de belangrijkste eigenschappen voor een klinisch docent.1 Onderzoekers vroegen aan stafleden
Literatuur
go back to reference Buchel TL, et al. Characteristics of effective clinical teachers. Fam Med 2005;37:30-5.PubMed Buchel TL, et al. Characteristics of effective clinical teachers. Fam Med 2005;37:30-5.PubMed
go back to reference Morrison EH, et al. The on-line clinical teaching perception inventory: a “snapshot” of medical teachers. Fam Med 2005;37:48-53.PubMed Morrison EH, et al. The on-line clinical teaching perception inventory: a “snapshot” of medical teachers. Fam Med 2005;37:48-53.PubMed
Metagegevens
Titel
Huisarts en Wetenschap, jaargang 2005, nummer 4 Klinische competentie en enthousiasme zijn het belangrijkste voor docent
Auteur
   
Publicatiedatum
01-04-2005
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 4/2005
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03084442

Andere artikelen Uitgave 4/2005

Huisarts en wetenschap 4/2005 Naar de uitgave