Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk 3/2010

01-09-2010 | Ten Geleide

Harken En Ongehoorzaam Zijn

Auteur: Else de Haan

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Onze hulpverlenerstuin is zo langzamerhand keurig aangeharkt. We hebben zorgplannen, behandelprotocollen, richtlijnen, handelingsplannen en niet te vergeten diagnosebehandelcombinaties. We zijn bijna klaar, lijkt het wel. Nu alles netjes volgens plan uitvoeren en iedereen is tevreden. Iedereen? Ondanks ons prachtig arsenaal aan voorschriften en hulpmiddelen zijn er nog steeds kinderen met ernstige problemen. Zij kregen wel een behandeling, maar hadden daar niets aan of in ieder geval niet genoeg. Drie tot vier van de tien kinderen die bij ons in behandeling komen, worden niet beter. Dat blijkt steeds weer als de effectiviteit van onze mooie behandelprotocollen wordt onderzocht.
Literatuur
go back to reference Maurer, Jac, ’ Westermann, George (2003). In dialoog over problematiek en aanpak. Het ID-Model in de praktijk. Kind en Adolescent Praktijk,2,(4), 14–20. Maurer, Jac, ’ Westermann, George (2003). In dialoog over problematiek en aanpak. Het ID-Model in de praktijk. Kind en Adolescent Praktijk,2,(4), 14–20.
Metagegevens
Titel
Harken En Ongehoorzaam Zijn
Auteur
Else de Haan
Publicatiedatum
01-09-2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2010
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03088870

Andere artikelen Uitgave 3/2010

Kind & Adolescent Praktijk 3/2010 Naar de uitgave

OriginalPaper

Wat Te Doen Bij…

Als Je ’t Mij Vragt

Pedro, Bijna Achttien Jaar