Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Management Kinderopvang 5/2023

01-10-2023 | Gesignaleerd

Gesignaleerd

Auteur: Susan Schaeffer

Gepubliceerd in: Management Kinderopvang | Uitgave 5/2023

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Hoe bepaal je welke middelen je inzet om kinderen met een sociaaleconomische achterstand te laten leren? De Toolkit Jonge Kind bundelt en beschrijft verschillende leerinterventies voor jonge kinderen. Denk aan het ontwikkelen van taalbegrip, sociaal emotioneel leren of ouderbetrokkenheid. Elke aanpak of interventie is voorzien van een samenvatting, een beschrijving van de effectiviteit en kostenbeschrijving. Zo kun je met de toolkit de diverse middelen vergelijken en beslissen welke aanpak je gebruikt.
Metagegevens
Titel
Gesignaleerd
Auteur
Susan Schaeffer
Publicatiedatum
01-10-2023
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Management Kinderopvang / Uitgave 5/2023
Print ISSN: 1382-4406
Elektronisch ISSN: 2468-1385
DOI
https://doi.org/10.1007/s41190-023-1742-9

Andere artikelen Uitgave 5/2023

Management Kinderopvang 5/2023 Naar de uitgave

Uit de ivoren toren

Creatief met losse stukjes

Uit de media

Heel gewoon