Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap 6/2017

01-12-2017 | Dossier Gendersensitieve gezondheidszorg

Genderspecifiek onderwijs in een curriculum: Je gaat het pas zien als je het doorhebt

Auteur: Geert van den Brink

Gepubliceerd in: TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap | Uitgave 6/2017

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

De Masteropleiding Physician Assistant (MPA) bestaat in ons land sinds 2003. Jaarlijks starten zo’n 200 studenten aan vijf hogescholen aan deze tweeënhalfjarige master. De opleiding onderzocht hoe het onderwerp genderspecificiteit in het curriculum verwerkt was en hoe dat beter zou kunnen.
Literatuur
go back to reference Frenk, J., Hunter, D.J. & Lapp, I. (2015). A Renewed Vision for Higher Education in Public Health, American Journal of Public Health 2015, Vol 105, No. S1. Frenk, J., Hunter, D.J. & Lapp, I. (2015). A Renewed Vision for Higher Education in Public Health, American Journal of Public Health 2015, Vol 105, No. S1.
Metagegevens
Titel
Genderspecifiek onderwijs in een curriculum: Je gaat het pas zien als je het doorhebt
Auteur
Geert van den Brink
Publicatiedatum
01-12-2017
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap / Uitgave 6/2017
Print ISSN: 1380-3425
Elektronisch ISSN: 2468-1342
DOI
https://doi.org/10.1007/s41184-017-0125-8

Andere artikelen Uitgave 6/2017

TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap 6/2017 Naar de uitgave

Proefschriften

Proefschriften

Berichten

Berichten

Redactioneel

Minder regelgekte