Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

03-10-2016 | Erratum | Uitgave 6/2016

Mindfulness 6/2016

Erratum to: Examining Ways That a Mindfulness-Based Intervention Reduces Stress in Public School Teachers: a Mixed-Methods Study

Tijdschrift:
Mindfulness > Uitgave 6/2016
Auteurs:
Cynthia Taylor, Jessica Harrison, Kyla Haimovitz, Eva Oberle, Kimberly Thomson, Kimberly Schonert-Reichl, Robert W. Roeser
Belangrijke opmerkingen
The online version of the original article can be found at http://​dx.​doi.​org/​10.​1007/​s12671-015-0425-4.

Without Abstract

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijft u als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen uw vak. Met het online abonnement heeft u toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kunt u op uw gemak en wanneer het u het beste uitkomt verdiepen in uw vakgebied.

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 6/2016

Mindfulness 6/2016 Naar de uitgave