Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 5/2005

01-05-2005 | Deskundigheidsbevordering

Een sturende werking

Toetsing in de huisartsopleiding (3)

Auteur: Paul Ram

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 5/2005

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In een serie artikelen neemt In de praktijk een kijkje in de wereld van toetsing in de huisartsopleiding. Vijf W-vragen (wat toetst men, waartoe, waarmee, wanneer en (met) wie?) passeren de revue. In de vorige bijdragen is stilgestaan bij de kernbegrippen zoals meten, waarderen en beslissen, waarbij het leerproces van de haio's Peter en Petra op de voet werd gevolgd. In deze bijdrage valt de beslissing: krijgen Peter en Petra na de eerste tien maanden van hun opleiding een go, een go, mits of een no go? En zijn de toetsen een stimulans voor hun leerproces?
Voetnoten
1
Voor wie geïnteresseerd is in de huisartsopleiding en de manieren van toetsing, bevat deze tussenrapportage inderdaad veel lezenswaardigs! (www.​pvhuisartsopleid​ing.​nl) [Red.]
 
Metagegevens
Titel
Een sturende werking
Toetsing in de huisartsopleiding (3)
Auteur
Paul Ram
Publicatiedatum
01-05-2005
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 5/2005
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03084441

Andere artikelen Uitgave 5/2005

Huisarts en wetenschap 5/2005 Naar de uitgave

Kwaliteitsverbetering huisartsenzorg

Dokter Bob lost het op!

Proefschriften

Kwakdenken