Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders 2/2002

01-04-2002

Do Children with Autism Who Pass False Belief Tasks Understand the Mind as Active Interpreter?

Auteurs: T. Luckett, S. D. Powell, D. J. Messer, M. E. Thornton, J. Schulz

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 2/2002

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Do Children with Autism Who Pass False Belief Tasks Understand the Mind as Active Interpreter?
Auteurs
T. Luckett
S. D. Powell
D. J. Messer
M. E. Thornton
J. Schulz
Publicatiedatum
01-04-2002
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 2/2002
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1014844722931