Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 9/2008

01-09-2008 | Signaal

Definitief gedopte boontjes?

Auteur: Ans Stalenhoef

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 9/2008

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

De deelnemers aan het NHG-Congres 2007 denken ongetwijfeld met veel genoegen terug aan de presentatie ‘Mollen en Marketing’. Huisarts Hans van der Linde en journalist Joop Bouma gingen uiterst scherp in op de manieren waarop farmaceutische industrieën ervoor zorgen dat hun dure specialités in de pen van de voorschrijver komen.1 Na het congres ontstond er een gepeperde correspondentie tussen Van der Linde en CZ Zorgverzekeringen. Met resultaat!
Literatuur
1.
go back to reference Zie ‘Mollen en marketing’ in het verslag van het NHG-Congres 2007. Huisarts Wet 2008; 51(1): nhg-6. Zie ‘Mollen en marketing’ in het verslag van het NHG-Congres 2007. Huisarts Wet 2008; 51(1): nhg-6.
Metagegevens
Titel
Definitief gedopte boontjes?
Auteur
Ans Stalenhoef
Publicatiedatum
01-09-2008
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 9/2008
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03086874

Andere artikelen Uitgave 9/2008

Huisarts en wetenschap 9/2008 Naar de uitgave