Skip to main content
Top

2005 | OriginalPaper | Hoofdstuk

2. De methodiek van de onderwijsgroep: de 7-sprong

Auteur : R. A. M. Heijne

Gepubliceerd in: Zelfstandig studeren in probleemgestuurd onderwijs

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

Het binnenschoolse deel van het onderwijs is verdeeld in blokken of modules. Elke module heeft specifieke doelen die je dient te behalen. Meestal blijkt aan het eind van het blok wanneer je een of meer toetsen aflegt, of je die doelen behaald hebt. Je laat dan zien of je het vereiste niveau hebt gehaald. De activiteiten die je verricht tijdens een blok dienen als voorbereiding op de toetsen. Een belangrijk deel van die voorbereiding op de toetsen is het werken aan een serie taken of opdrachten in de onderwijsgroep.
Metagegevens
Titel
De methodiek van de onderwijsgroep: de 7-sprong
Auteur
R. A. M. Heijne
Copyright
2005
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-9561-3_2