Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Mindfulness 1/2022

11-12-2021 | Correction

Correction to: Building Compassionate Schools: Pilot Study of a Compassionate Mind Training Intervention to Promote Teachers’ Well‑being

Auteurs: Marcela Matos, Lara Palmeira, Isabel Albuquerque, Marina Cunha, Margarida Pedroso Lima, Ana Galhardo, Frances A. Maratos, Paul Gilbert

Gepubliceerd in: Mindfulness | Uitgave 1/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Excerpt

Correction to: Mindfulness
Metagegevens
Titel
Correction to: Building Compassionate Schools: Pilot Study of a Compassionate Mind Training Intervention to Promote Teachers’ Well‑being
Auteurs
Marcela Matos
Lara Palmeira
Isabel Albuquerque
Marina Cunha
Margarida Pedroso Lima
Ana Galhardo
Frances A. Maratos
Paul Gilbert
Publicatiedatum
11-12-2021
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Mindfulness / Uitgave 1/2022
Print ISSN: 1868-8527
Elektronisch ISSN: 1868-8535
DOI
https://doi.org/10.1007/s12671-021-01796-1