Skip to main content
Top

2013 | OriginalPaper | Hoofdstuk

10. Contractbeheer

Auteur : Ted Knoester

Gepubliceerd in: Contractmanagement in de praktijk

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Inleiding

Voor het opzetten van een contractenbestand dient men eerst zo veel mogelijk contracten te verzamelen. Zie paragraaf 1.4 voor een beschrijving hoe hiermee om te gaan. Daarnaast moet het contractenbestand geactualiseerd worden. Door het opvragen van facturen, het inwinnen van informatie bij de leveranciers en het informeren van de budgethouders ontstaat langzamerhand een compleet en zo actueel mogelijk beeld. Ga ervan uit dat een contractenbestand een dynamisch bestand is. Het moet voortdurend bijgehouden worden.
Metagegevens
Titel
Contractbeheer
Auteur
Ted Knoester
Copyright
2013
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-0385-4_10