Skip to main content
Top

2008 | OriginalPaper | Hoofdstuk

4 Communicatie

Auteurs : Nicolien van Halem, Henny de Leeuw, Tera Stuut

Gepubliceerd in: Zakboek Werkbegeleiden in Zorg en Welzijn

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Gedurende de stage/beroepspraktijkvorming voer je verschillende soorten gesprekken met de leerling. Uiteraard geeft de leerling zelf aan welke gesprekken ze moet voeren vanuit de opleiding, maar tijdens de introductie heb je ook afspraken gemaakt over de frequentie van tussentijdse evaluaties en beoordelingsgesprekken. Hierna volgt een overzicht van de verschillende gesprekken die je kunt voeren tijdens de stage/beroepspraktijkvorming van een leerling:
Voetnoten
1
Halem, N. van, Actief leren voor een beroep (2008). Bohn Stafleu van Loghum, Houten.
 
2
Halem, N. van, Actief leren voor een beroep (2008). Bohn Stafleu van Loghum, Houten.
 
Metagegevens
Titel
4 Communicatie
Auteurs
Nicolien van Halem
Henny de Leeuw
Tera Stuut
Copyright
2008
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6301-8_4