Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander hoofdstuk

2012 | OriginalPaper | Hoofdstuk

20. Bijna Dood Na Een Geleend Pilletje

Auteur: Dr. H de Groot

Gepubliceerd in: Casusboek allergie

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

Bij patiënt is sprake van een ernstige anafylaxie op basis van geneesmiddelenreactie, meest waarschijnlijk op de diclofenac.
Literatuur
go back to reference Hoefnagel JJ, Wehmeijer K, Terreehorst I, Zuuren EJ van. Angio-oedeem en urticaria bij frequent gebruikte geneesmiddelen. Ned Tijdschr Geneeskd 2010;154:A1854. PubMed Hoefnagel JJ, Wehmeijer K, Terreehorst I, Zuuren EJ van. Angio-oedeem en urticaria bij frequent gebruikte geneesmiddelen. Ned Tijdschr Geneeskd 2010;154:A1854. PubMed
Metagegevens
Titel
Bijna Dood Na Een Geleend Pilletje
Auteur
Dr. H de Groot
Copyright
2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-9902-4_52