2016 | OriginalPaper | Hoofdstuk
4. Bijeenkomst 1
Auteurs : Marrie Bekker, Mary Ann van Helsdingen, Liesbeth Rutten, Brenda Kouwenhoven
Gepubliceerd in: Behandelprotocol voor autonomieversterkende interventie
Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum
Samenvatting
-
Welkomstwoord
-
Kennismaking in tweetallen
-
Oefening kennismaking in tweetallen
-
-
Uitleg autonomiebegrip
-
Namenspel
-
Regels en praktische zaken
-
Uitdelen en bespreken informatie
-
-
Aandachtsoefening
-
Pauze
-
Therapeuten dienen erop toe te zien dat de pauze ongeveer op de helft van de therapietijd valt, dus na ongeveer 50 minuten
-
-
Autonomiegerelateerde leerdoelen en steunzin opstellen
-
Aan de hand van thuis opgestelde autonomiegerelateerde leerdoelen
-
In tweetallen bespreken en op flap zetten
-
Leerdoelen en steunzin bespreken in de groep en definitief op flap zetten
-
Leerdoelen vanaf nu elke bijeenkomst aan de muur
-
-
Eindrondje en huiswerk
-
Eindrondje: Wat neem je mee of wat laat je achter / Wie maakt het verslag?
-
Huiswerk: zie tekst
-