Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-03-2019 | Artikel | Uitgave 1/2019

Terugblik en oproep na acht jaar voorzitterschap
Sociaal Bestek 1/2019

Begin altijd met die ene vraag: wat kan ik voor u doen?

Tijdschrift:
Sociaal Bestek > Uitgave 1/2019
Auteur:
Gerrit van der Meer
In de ruim acht jaar dat mijn voorzitterschap van de Landelijke Cliëntenraad (LCR) heeft geduurd, heb ik te vaak meegemaakt dat er over mensen in plaats van met mensen wordt gesproken. Te vaak denken professionals dat ze al weten wat goed is voor hun cliënten. Maar het begin van ieder klantcontact zou moeten zijn: wat kan ik voor u doen? ...

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

Dit product is nog niet beschikbaar met een online abonnement

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 1/2019

Sociaal Bestek 1/2019 Naar de uitgave