Skip to main content
Top

2005 | OriginalPaper | Hoofdstuk

5 Leerstijlen in intervisie

Auteurs : Wil de Meer, Toos Rombout

Gepubliceerd in: Intervisie

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

We vinden leren in intervisie belangrijk, maar zoals we in de inleiding van dit hoofdstuk schreven is de aandacht voor de theorie over leren in dit boek beperkt. De hoofdstukken die nu volgen gaan over de basisstructuur in intervisie, over basisvaardigheden en over werkvormen.
Voetnoten
1
De termen reflecteerder of dromer (is divigeerder) en doener (is accomodeerder) worden in de praktijk vaker gebruikt.
 
Metagegevens
Titel
5 Leerstijlen in intervisie
Auteurs
Wil de Meer
Toos Rombout
Copyright
2005
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-9524-8_5