Skip to main content
Top

2010 | OriginalPaper | Hoofdstuk

17 Vormgeving van de tekst

Auteur : Peter Nederhoed

Gepubliceerd in: Helder rapporteren

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Of een boodschap wel of niet aankomt, is niet alleen een kwestie van inhoud, opbouw en taalgebruik. Van niet te onderschatten belang is ook de wijze waarop de boodschap in beeld wordt gebracht, vorm wordt gegeven.
Voetnoten
1
Schriver, K.A. (1997). Dynamics in document design: Creating text for readers. New York: Wiley.
 
2
Vers van ’t Vat (1995), 32, (10), p. 14 (personeelsorgaan Heineken Brouwerij).
 
Metagegevens
Titel
17 Vormgeving van de tekst
Auteur
Peter Nederhoed
Copyright
2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-7772-5_17