Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk 2/2020

01-06-2020 | Artikel

Zó ontwikkel je succesvolle interacties met leerlingen met ASS

Project om leerkrachten te ondersteunen en bewuster te maken

Auteurs: Carla Geveke, Hendrien Steenbeek, Steffie van der Steen

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Leerkrachten vinden het lastig om leerlingen met een autismespectrumstoornis (ASS) passende ondersteuning te geven en een goede relatie met ze op te bouwen. Om leerkrachten hierin te ondersteunen, werden onder meer de interacties tussen hen en leerlingen met ASS onderzocht. Daaruit bleek ook welke interacties succesvol zijn.
Metagegevens
Titel
Zó ontwikkel je succesvolle interacties met leerlingen met ASS
Project om leerkrachten te ondersteunen en bewuster te maken
Auteurs
Carla Geveke
Hendrien Steenbeek
Steffie van der Steen
Publicatiedatum
01-06-2020
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2020
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-020-0153-3

Andere artikelen Uitgave 2/2020

Kind & Adolescent Praktijk 2/2020 Naar de uitgave

Ten geleide

Zonder morren