Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Denkbeeld 5/2023

01-10-2023 | Artikel

Twee voor de prijs van één

Hoe een preventiecampagne hefboom tot bespreekbaarheid van dementie werd

Auteur: Patrick Verhaest

Gepubliceerd in: DementieVisie | Uitgave 5/2023

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Twee medewerkers van een Antwerps woonzorgcentrum grepen een campagne rond hersengezondheid van Expertisecentrum Dementie Vlaanderen aan om dementie beter bespreekbaar te maken in huis. 'Dankzij de omweg langs hersengezondheid lukte het plots beter dan ooit om over dementie te spreken.' …
Metagegevens
Titel
Twee voor de prijs van één
Hoe een preventiecampagne hefboom tot bespreekbaarheid van dementie werd
Auteur
Patrick Verhaest
Publicatiedatum
01-10-2023
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
DementieVisie / Uitgave 5/2023
Print ISSN: 2950-2713
Elektronisch ISSN: 2950-2721
DOI
https://doi.org/10.1007/s12428-023-1593-y

Andere artikelen Uitgave 5/2023

Denkbeeld 5/2023 Naar de uitgave