Skip to main content
main-content

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-09-2017 | Drieluik | Uitgave 4/2017

Pallium 4/2017

Toon je meerwaarde: Hoe verkoop je als consultatieteam je product?

Tijdschrift:
Pallium > Uitgave 4/2017
Auteur:
Hester Zitvast

Samenvatting

Hoe laat je als consultatieteam aan je potentiële doelgroep zien dat je bestaat? En hoe je benaderd kunt worden? Met andere woorden: hoe verkoop je je product? Pallium vroeg drie consultatieteams naar hun geheim, naar hun manier om zichzelf op de kaart te zetten.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

Pallium

Pallium volgt de medische en verpleegkundige ontwikkelingen op het gebied van palliatieve zorg. Daarbij is de praktijk de belangrijkste leidraad. Hoewel de ontwikkelingen in Nederland en Vlaanderen vooral betrekking hebben op de zorg voor stervenden, streeft de redactie ernaar een breder spectrum van palliatieve zorgverlening te beschrijven.

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 4/2017

Pallium 4/2017Naar de uitgave

Redactioneel

Frisse blik

Kort nieuws

Kort nieuws

Verschenen

Verschenen