Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-09-2016 | Portret van een eigentijdse gastouder | Uitgave 9/2016

Kinderopvang 9/2016

‘Mond-tot-mondreclame is je beste marketing’

Tijdschrift:
Kinderopvang > Uitgave 9/2016
Auteur:
Carla Overduin

Samenvatting

Gastouderschap is geen glamoureuze baan. Je werkt vanuit huis, hebt weinig privéleven en groeikansen en veel mensen in je omgeving zien het nauwelijks als echt werk. Maar met dat laatste is gastouder Dorijn Vos-Korst (30) het niet eens. Ze werkt sinds november 2011 als gastouder en neemt haar vak serieus. In het Veluwse dorp Vaassen biedt ze dagopvang aan vijf tot zes kinderen. Een eigentijdse gastouder over professionaliteit en ambitie.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Academy Kinderopvang Totaal

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 9/2016

Kinderopvang 9/2016 Naar de uitgave

EditorialNotes

Vriendjes