Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Verslaving 2/2007

01-06-2007 | Column

Marketing

Auteur: Jaap van der Stel

Gepubliceerd in: Verslaving | Uitgave 2/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Als lid van de redactie van een tijdschrift voor managers in de gezondheidszorg mocht ik onlangs een artikel beoordelen waarin een portret werd geschetst van een ondernemer in de kinderopvang. De man schepte op over hoe hij met privaat geld van durfinvesteerders een goed evenwicht tussen kwalitatief goede zorg en efficiency wist te brengen. Geen woord over ouders, laat staan hun kinderen, of over het pedagogische klimaat in de opvang. Natuurlijk, als daar kritisch naar gevraagd zou zijn, zou de ondernemer handig genoeg zijn geweest om elk greintje scepsis te doen wegnemen - behalve bij mij dan.
Metagegevens
Titel
Marketing
Auteur
Jaap van der Stel
Publicatiedatum
01-06-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Verslaving / Uitgave 2/2007
Print ISSN: 1574-1842
Elektronisch ISSN: 1875-7073
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03075404

Andere artikelen Uitgave 2/2007

Verslaving 2/2007 Naar de uitgave

Richtlijnen en protocollen

Module Nazorg

Verslaving verbeeld

Filmbesprekingen

Verslaving digitaal

Elektronische nieuwsbrieven