Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 3/2003

01-03-2003 | Bespreking proefschrift

Niet bij tevredenheid alleen

Smits P.B.A. Effectiveness of postgraduate education in occupational medicine. Proefschrift Universiteit van Amsterdam, 23 september 2002.

Auteur: A. N. H. Weel

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 3/2003

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Tevredenheid van de afnemer wordt in de dienstverlening vaak gehanteerd als maatstaf voor de kwaliteit van de verleende dienst. En soms zelfs als een indicatie voor de effectiviteit van de gevolgde aanpak. Dat geldt in het bijzonder voor de wereld van opleiding, bijen nascholing. Wie kent niet het fenomeen van het evaluatieformulier dat op het eind van een vermoeiende cursusdag wordt rondgedeeld, en vaak met nauw verholen tegenzin wordt ingevuld? De (on)tevredenheid van de deelnemersgroep zoals die uit de verzamelde formulieren blijkt, is vaak het enige richtsnoer voor de cursusleider of de leerdoelen zijn bereikt. Wat vond men ervan? Moet het de volgende keer toch anders?
Metagegevens
Titel
Niet bij tevredenheid alleen
Smits P.B.A. Effectiveness of postgraduate education in occupational medicine. Proefschrift Universiteit van Amsterdam, 23 september 2002.
Auteur
A. N. H. Weel
Publicatiedatum
01-03-2003
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 3/2003
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03073860

Andere artikelen Uitgave 3/2003

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 3/2003 Naar de uitgave