Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 9/2007

01-09-2007 | Column

Klantgericht

Auteur: Simon Knepper

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 9/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Under new management adverteert de Amerikaanse horeca. Maar toen het vorige er nog was, hoorde niemand dat het kennelijk niet deugde. Ik moet daaraan denken nu wij vernemen dat ‘de klant centraal staat’ en dat we ‘klantgericht’ moeten werken. De boodschap wordt herhaald als een irritante reclamespot. Deugde onze dienstverlening niet? Waren wij arrogant, spraken wij niet met twee woorden, stuurden wij mensen van het kastje naar de muur?
Metagegevens
Titel
Klantgericht
Auteur
Simon Knepper
Publicatiedatum
01-09-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 9/2007
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03074651

Andere artikelen Uitgave 9/2007

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 9/2007 Naar de uitgave