TODO: Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

01-02-2012 | reflecteren

Implementeren = reflecteren

Actief leren op de werkvloer versterkt werkzame factoren in jeugdzorg

Auteur: Leonieke Boendermaker

Gepubliceerd in: Vakblad Sociaal Werk | Uitgave 1/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Werkzame elementen van een interventie zouden toegepast moeten worden op een manier die past bij de cliënt. Om dat goed te kunnen doen, is het noodzakelijk om professionals niet alleen te trainen in de toepassing van interventies, maar ook te ondersteunen bij de uitvoering met vormen van actief leren. Alleen door voortdurende reflectie is het mogelijk om duurzaam goede uitkomsten voor cliënten te realiseren.
Literatuur
Deze inhoud is alleen zichtbaar als je bent ingelogd en de juiste rechten hebt.
Metagegevens
Titel
Implementeren = reflecteren
Actief leren op de werkvloer versterkt werkzame factoren in jeugdzorg
Auteur
Leonieke Boendermaker
Publicatiedatum
01-02-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Vakblad Sociaal Werk / Uitgave 1/2012
Print ISSN: 2468-7456
Elektronisch ISSN: 2468-7464
DOI
https://doi.org/10.1007/s12459-012-0014-8