Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Tandartspraktijk 2/2010

01-02-2010 | redactioneel

High in the sky

Auteur: J.M. Kreyns

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 2/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Als een tandtechnisch laboratorium zijn omzet wil verhogen, is het zaak om de potentiële klanten ervan te overtuigen dat er uitstekend werk wordt geleverd. Wie is de klant van het lab? De tandarts of de consument, die soms nog wat zielig als patiënt wordt aangeduid? Voor een Amerikaans laboratorium is het duidelijk. De klant is op de eerste plaats de consument. Die moet ervan doordrongen raken dat, als het om kwaliteit gaat, voor de ware tandtechnicus de sky de limit is. …
Metagegevens
Titel
High in the sky
Auteur
J.M. Kreyns
Publicatiedatum
01-02-2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 2/2010
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/s12496-010-0027-1

Andere artikelen Uitgave 2/2010

Tandartspraktijk 2/2010 Naar de uitgave

Quote

Quote