Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-10-2017 | Actueel | Uitgave 5/2017

TVZ - Tijdschrift voor verpleegkundige experts 5/2017

Escaperoom als leermiddel, kan dat?

Tijdschrift:
TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap > Uitgave 5/2017
Auteur:
Jennie Mast

Samenvatting

Ervarend leren is in. Hoe kun je letterlijk aan den lijve ondervinden hoe het is om cliënt te zijn: oud te zijn, dement te zijn, niet vrij te zijn? Er zijn inmiddels al veel vormen van ervarend leren beschikbaar. Blijkbaar spreekt deze formule aan en vinden zorgmedewerkers deze manier van leren leuk en zinvol. In dit artikel laten we zien hoe een escaperoom daadwerkelijk bijdraagt aan het leren van medewerkers over het thema vrijheid.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

TVZ en TVV online Buurtzorg

TvZ

Het vakblad TvZ belicht de verpleegkundige praktijk én wetenschap. De diepgaande en wetenschappelijke artikelen gaan over onderzoek, opinie, beleid en management.

BSL Basisacademy hbo-V

Literatuur
Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 5/2017

TVZ - Tijdschrift voor verpleegkundige experts 5/2017 Naar de uitgave

Proefschriften

Proefschriften