Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Clinical Child and Family Psychology Review 3/2005

01-09-2005

Defining the “Disruptive” in Preschool Behavior: What Diagnostic Observation Can Teach Us

Auteurs: Lauren S. Wakschlag, Bennett L. Leventhal, Margaret J. Briggs-Gowan, Barbara Danis, Kate Keenan, Carri Hill, Helen L. Egger, Domenic Cicchetti, Alice S. Carter

Gepubliceerd in: Clinical Child and Family Psychology Review | Uitgave 3/2005

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Defining the “Disruptive” in Preschool Behavior: What Diagnostic Observation Can Teach Us
Auteurs
Lauren S. Wakschlag
Bennett L. Leventhal
Margaret J. Briggs-Gowan
Barbara Danis
Kate Keenan
Carri Hill
Helen L. Egger
Domenic Cicchetti
Alice S. Carter
Publicatiedatum
01-09-2005
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Clinical Child and Family Psychology Review / Uitgave 3/2005
Print ISSN: 1096-4037
Elektronisch ISSN: 1573-2827
DOI
https://doi.org/10.1007/s10567-005-6664-5