Skip to main content
Top

2008 | OriginalPaper | Hoofdstuk

12. Beleid en kwaliteit

Auteurs : Klaas Schermer, Peter Quint

Gepubliceerd in: De organisatie als hulpmiddel

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

  • Hoe kan de organisatie inspelen op de markt, op de politiek en op andere omgevingsfactoren?
  • Hoe kunnen management en medewerker het gebruik van de middelen optimaliseren?
  • Welke visies op kwaliteit zijn er te onderscheiden en hoe werken organisaties aan kwaliteitsverbetering?
Voetnoten
1
Zoals je ziet wordt bij beleid en marketing veel in termen van strijd gedacht.
 
2
Zie www.efqm.org.
 
3
Zie www.ink.nl.
 
Metagegevens
Titel
Beleid en kwaliteit
Auteurs
Klaas Schermer
Peter Quint
Copyright
2008
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6299-8_12