Skip to main content
Top

2010 | OriginalPaper | Hoofdstuk

2 De cliënt centraal

Auteurs : Nicolien van Halem, Carla van Herpen, Marjan van Rooyen

Gepubliceerd in: Handboek EVV

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Vraaggericht werken en effectieve communicatie, dat is waar het in dit hoofdstuk om gaat.
Literatuur
go back to reference Halem, van, N., Muller, I. (2009). Handboek Studievaardigheden voor het hbo. Houten: Bohn Stafleu van Loghum.CrossRef Halem, van, N., Muller, I. (2009). Handboek Studievaardigheden voor het hbo. Houten: Bohn Stafleu van Loghum.CrossRef
go back to reference Halem, van, N., Wijngaarden, van, G. (2003). EVV, de eerstverantwoordelijk verzorgende, onmisbaar in de zorg. 1e druk. Houten: Bohn Stafleu van Loghum. Halem, van, N., Wijngaarden, van, G. (2003). EVV, de eerstverantwoordelijk verzorgende, onmisbaar in de zorg. 1e druk. Houten: Bohn Stafleu van Loghum.
go back to reference Hoffman, E.M. (2002). Interculturele gespreksvoering. Theorie en praktijk van het TOPOI-model. Houten: Bohn Stafleu van Loghum. Hoffman, E.M. (2002). Interculturele gespreksvoering. Theorie en praktijk van het TOPOI-model. Houten: Bohn Stafleu van Loghum.
go back to reference Huguenin, P. (1999). Zakboek voor onderhandelaars, vuistregels, vaardigheden en valkuilen. Houten/Diegem: Bohn Stafleu van Loghum. Huguenin, P. (1999). Zakboek voor onderhandelaars, vuistregels, vaardigheden en valkuilen. Houten/Diegem: Bohn Stafleu van Loghum.
go back to reference Koot, T. (2003). Management Tools: Effectief onderhandelen. Deventer: Kluwer management. Koot, T. (2003). Management Tools: Effectief onderhandelen. Deventer: Kluwer management.
go back to reference Mastenbroek, W. (2001). Vaardiger onderhandelen. Heemstede: Holland Business Publications. Mastenbroek, W. (2001). Vaardiger onderhandelen. Heemstede: Holland Business Publications.
go back to reference ‘Missers’ is een bewerking van De negen tegen cliëntgericht werken, Ike van der Schoor, Zorgsupport, december 2003. ‘Missers’ is een bewerking van De negen tegen cliëntgericht werken, Ike van der Schoor, Zorgsupport, december 2003.
go back to reference Pinto, Y., & Pinto, D. (1994). Interculturele conflicten, theorie en praktijk. Houten: Bohn Stafleu van Loghum. Pinto, Y., & Pinto, D. (1994). Interculturele conflicten, theorie en praktijk. Houten: Bohn Stafleu van Loghum.
go back to reference Prein, H. (2001) Trainingsboek Conflicthantering en Mediation. 4e druk. Houten: Bohn Stafleu van Loghum. Prein, H. (2001) Trainingsboek Conflicthantering en Mediation. 4e druk. Houten: Bohn Stafleu van Loghum.
go back to reference Sting en Bureau Artemea (2008). Vaardig in vraaggerichte zorg, Werkboek voor begeleiders en teams. Utrecht: Sting. Sting en Bureau Artemea (2008). Vaardig in vraaggerichte zorg, Werkboek voor begeleiders en teams. Utrecht: Sting.
go back to reference Sting (2008). Werkboek Iedereen is anders, mooi toch. Utrecht: Sting. Sting (2008). Werkboek Iedereen is anders, mooi toch. Utrecht: Sting.
Metagegevens
Titel
2 De cliënt centraal
Auteurs
Nicolien van Halem
Carla van Herpen
Marjan van Rooyen
Copyright
2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-7674-2_2