Uitgave 1/2019
Inhoudsopgave (6 Artikelen)
Artikelen
Risicofactoren voor verwaarlozing: een meta-analyse
Tim M. Mulder, Kimberly C. Kuiper, Claudia E. van der Put, Geert-Jan J. M. Stams, Mark Assink
Artikelen
Variatie in de vroege trajecten van autismesymptomen
Janne C. Visser, Nanda N. J. Rommelse, Martijn Lappenschaar, Iris J. Servatius-Oosterling, Corina U. Greven, Jan K. Buitelaar
Artikelen
Leerkrachtgedrag en de kwaliteit van sociale relaties in de klas: de leerkracht als sociale referent voor de sociale status van de leerling
Marloes M. H. G. Hendrickx, Tim Mainhard, Sophie Oudman, Antonius H. N. Cillessen, Mieke Brekelmans
Opmerkelijk
De ene dag is de andere niet: een dynamische kijk op autonomieondersteunend opvoeden
Jolene Van der Kaap-Deeder, Elien Mabbe, Lisa Dieleman, Katrijn Brenning, Maarten Vansteenkiste, Bart Soenens