Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk 3/2019

01-09-2019 | Artikel

Zorgtrajecten evalueren aan de 'dialoogtafel'

Hulpverleners en cliënten delen hun ervaringen

Auteurs: Dr. Anja Holwerda, Dr. Alona Labun, Dr. Liesbet Heyse, Dr. Marike Serra

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

De dialoogtafelmethodiek is een leer- en reflectie-instrument waarmee hulpverleners op een gestructureerde manier zorgtrajecten kunnen analyseren, samen met jeugdigen en ouders. Zowel hulpverleners als cliënten zijn erover te spreken. Kan deze methodiek een structurele plaats krijgen in de dagelijkse jeugdhulppraktijk en zo ja, hoe? …
Metagegevens
Titel
Zorgtrajecten evalueren aan de 'dialoogtafel'
Hulpverleners en cliënten delen hun ervaringen
Auteurs
Dr. Anja Holwerda
Dr. Alona Labun
Dr. Liesbet Heyse
Dr. Marike Serra
Publicatiedatum
01-09-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2019
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-019-0028-7

Andere artikelen Uitgave 3/2019

Kind & Adolescent Praktijk 3/2019 Naar de uitgave

Gezien en gelezen

Gezien en gelezen

Evidentieel

TEGENWIND