Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk 3/2021

01-09-2021 | Artikel

Zo haal je meer uit een testafname

Stappenplan om extra diagnostische informatie te verzamelen

Auteurs: Joelle Dek, Dr. Jos Hendriksen, Prof. dr. Petra Hurks

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2021

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Afwijken van een standaard testprocedure kan waardevolle informatie over een cliënt aan het licht brengen. Testing-the-limits heet dat. Denk hierbij aan extra tijd geven of iets voordoen. Maar wanneer doe je dat en hoe zet je het in? We laten het zien aan de hand van de WPPSI-IV-NL, bedoeld voor jonge kinderen.
Metagegevens
Titel
Zo haal je meer uit een testafname
Stappenplan om extra diagnostische informatie te verzamelen
Auteurs
Joelle Dek
Dr. Jos Hendriksen
Prof. dr. Petra Hurks
Publicatiedatum
01-09-2021
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2021
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-021-0662-8

Andere artikelen Uitgave 3/2021

Kind & Adolescent Praktijk 3/2021 Naar de uitgave

Uit en thuis

De juiste bril

uit de praktijk

Klem