TODO: Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

01-09-2022 | Interview

"Wij willen leerlingen graag diep in de leerkuil hebben"

Ilse Wassenaar en Arianne Dobber

Auteur: Dieuwke de Boer

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Creatief en kritisch denken, plannen en reflecteren, samenwerken, maar ook: leren omgaan met falen. Juist dat leren kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong in het Denklab, een bijzondere plusklas op achttien scholen in Amsterdam.
Ilse Wassenaar (re.) en Arianne Dobber (li.). Foto: Aleid Denier van der Gon
Metagegevens
Titel
"Wij willen leerlingen graag diep in de leerkuil hebben"
Ilse Wassenaar en Arianne Dobber
Auteur
Dieuwke de Boer
Publicatiedatum
01-09-2022
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2022
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-022-1206-6