Skip to main content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk 3/2022

01-09-2022 | Interview

"Wij willen leerlingen graag diep in de leerkuil hebben"

Ilse Wassenaar en Arianne Dobber

Auteur: Dieuwke de Boer

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Creatief en kritisch denken, plannen en reflecteren, samenwerken, maar ook: leren omgaan met falen. Juist dat leren kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong in het Denklab, een bijzondere plusklas op achttien scholen in Amsterdam.
Metagegevens
Titel
"Wij willen leerlingen graag diep in de leerkuil hebben"
Ilse Wassenaar en Arianne Dobber
Auteur
Dieuwke de Boer
Publicatiedatum
01-09-2022
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2022
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-022-1206-6

Andere artikelen Uitgave 3/2022

Kind & Adolescent Praktijk 3/2022 Naar de uitgave

vakbekwaam redeneren

Zie kind niet over het hoofd

Ten geleide

Leren begrijpen

Gezien en gelezen

Gezien &gelezen