Skip to main content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Critical Care 2/2011

01-04-2011 | KORTE BERICHTEN

Warfarine verhoogt mortaliteit na trauma

Auteur: Bohn Stafleu van Loghum

Gepubliceerd in: Critical Care | Uitgave 2/2011

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

Patiënten die traumatisch letsel oplopen en voordien warfarine gebruikten, lopen een verhoogd risico op overlijden. Dat blijkt uit een studie die in mei zal verschijnen in Archives of Surgery, maar die vanwege de opvallende uitkomsten nu al online is gepubliceerd.
Metagegevens
Titel
Warfarine verhoogt mortaliteit na trauma
Auteur
Bohn Stafleu van Loghum
Publicatiedatum
01-04-2011
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Critical Care / Uitgave 2/2011
Print ISSN: 1574-4280
Elektronisch ISSN: 1875-7081
DOI
https://doi.org/10.1007/s12426-011-0026-8

Andere artikelen Uitgave 2/2011

Critical Care 2/2011 Naar de uitgave

Verschenen

Verschenen

VERSCHENEN

Verschenen

KORTE BERICHTEN

Kort