Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

01-10-2019 | Van 3 tot 8 jaar

Verveling, de pedagogische waarde van het nietsdoen

Auteur: Inge Van Rijn

Gepubliceerd in: Kinderopvangtotaal - op de groep | Uitgave 10/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Het leven van kinderen vandaag de dag lijkt voller en drukker dan ooit. Mogen ze zich nog wel eens vervelen of gewoon een beetje rondscharrelen? Of drijven wij ze op, van de ene activiteit naar de andere? Dan moeten ze straks -net als wij- op een cursus mindfulness of onthaasting.
Metagegevens
Titel
Verveling, de pedagogische waarde van het nietsdoen
Auteur
Inge Van Rijn
Publicatiedatum
01-10-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kinderopvangtotaal - op de groep / Uitgave 10/2019
Print ISSN: 3050-6638
Elektronisch ISSN: 3050-8312
DOI
https://doi.org/10.1007/s41189-019-0125-x