Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Kinderopvang 10/2019

01-10-2019 | Van 3 tot 8 jaar

Verveling, de pedagogische waarde van het nietsdoen

Auteur: Inge Van Rijn

Gepubliceerd in: Kinderopvang | Uitgave 10/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Het leven van kinderen vandaag de dag lijkt voller en drukker dan ooit. Mogen ze zich nog wel eens vervelen of gewoon een beetje rondscharrelen? Of drijven wij ze op, van de ene activiteit naar de andere? Dan moeten ze straks -net als wij- op een cursus mindfulness of onthaasting.
Metagegevens
Titel
Verveling, de pedagogische waarde van het nietsdoen
Auteur
Inge Van Rijn
Publicatiedatum
01-10-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kinderopvang / Uitgave 10/2019
Print ISSN: 0926-0838
Elektronisch ISSN: 2468-1393
DOI
https://doi.org/10.1007/s41189-019-0125-x

Andere artikelen Uitgave 10/2019

Kinderopvang 10/2019 Naar de uitgave

Kinderyoga

Kinderyoga

De groene school

Natuurbingo

Redactioneel

Hokjes

Gespot

Gespot

Ouders aan het woord

Dit willen wij