Van crowdsourcing naar co-creatie
- 01-10-2013
- Spectrum
- Auteur
- Marian Zandbergen
- Gepubliceerd in
- TSG - Tijdschrift voor gezondheidswetenschappen | Uitgave 7/2013
share
DELEN
Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)
-
Optie A:
-
Optie B:Deel de link per e-mail
Samenvatting
Op mijn middelbare school hing een ‘ideeënbus’. Die was altijd leeg. Zo’n ideeënbus hing niet alleen op mijn middelbare school, maar is ook voor veel jeugd(zorg)organisaties nog steeds een manier om jeugdigen en hun ouders ‘een stem’ te geven. Vrijwel altijd zonder resultaat. In de wereld van de marketing snappen ze dat het verzamelen van ideeën en oplossingsrichtingen weinig oplevert. In de marketing is een ontwikkeling gaande waarvan we in de zorg voor jeugd nog veel kunnen leren: van crowdsourcing naar co-creatie.
- Titel
- Van crowdsourcing naar co-creatie
- Auteur
-
Marian Zandbergen
- Publicatiedatum
- 01-10-2013
- Uitgeverij
- Bohn Stafleu van Loghum
- Gepubliceerd in
-
TSG - Tijdschrift voor gezondheidswetenschappen / Uitgave 7/2013
Print ISSN: 1388-7491
Elektronisch ISSN: 1876-8776 - DOI
- https://doi.org/10.1007/s12508-013-0124-2