Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Bijblijven 2/2013

01-05-2013 | Artikelen

Triage

Auteurs: C.J. in ’t Veld, Dr. L. Huibers

Gepubliceerd in: Bijblijven | Uitgave 2/2013

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Wanneer moet iemand worden gezien, waar en door wie? Dat zijn de vragen waarop met triage een antwoord wordt gegeven. De ernst van de symptomen is hierbij leidend, niet het vermoeden van een diagnose. …
Literatuur
5.
go back to reference Derkx Hay. For your ears only. Quality of telephone triage at out-of-hours centres in the Netherlands. Proefschrift. Maastricht: afdeling Huisartsgeneeskunde, Universiteit van Maastricht, 2008. Derkx Hay. For your ears only. Quality of telephone triage at out-of-hours centres in the Netherlands. Proefschrift. Maastricht: afdeling Huisartsgeneeskunde, Universiteit van Maastricht, 2008.
6.
go back to reference Huibers Linda. Out-of-hours primary care and the quality of telephone triage. Proefschrift. Nijmegen: Scientific Institute for Quality of Healthcare, Radboud Universiteit Nijmegen, 2012. Huibers Linda. Out-of-hours primary care and the quality of telephone triage. Proefschrift. Nijmegen: Scientific Institute for Quality of Healthcare, Radboud Universiteit Nijmegen, 2012.
Metagegevens
Titel
Triage
Auteurs
C.J. in ’t Veld
Dr. L. Huibers
Publicatiedatum
01-05-2013
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Bijblijven / Uitgave 2/2013
Print ISSN: 0168-9428
Elektronisch ISSN: 1876-4916
DOI
https://doi.org/10.1007/s12414-013-0014-1

Andere artikelen Uitgave 2/2013

Bijblijven 2/2013 Naar de uitgave

Artikelen

De duiventil