Uitgave 8/2008
Inhoudsopgave (19 Artikelen)
De CQ-index: het meten van klantervaringen in de zorg
Diana Delnoij, Michelle Hendriks
De constructie van een CQI meetinstrument: ervaringen uit de praktijk
Jany Rademakers, Herman Sixma, Mattanja Triemstra, Olga Damman, Michelle Hendriks, Marloes Zuidgeest
Verschillende dataverzamelingsmethoden in CQI onderzoek: een overzicht van de respons en representativiteit van respondenten
Marloes Zuidgeest, de Boer, Michelle Hendriks, Jany Rademakers
De bruikbaarheid van een CQ-index voor de ggz, verslavingszorg en gehandicaptenzorg: eerste bevindingen
Bob van Wijngaarden, Ineke Kok, Herman Sixma
Item non-respons bij CQI onderzoek onder patiënten van allochtone herkomst
Bastiaan Roset, Karien Stronks, Herman Sixma, Jany Rademakers, Onyebuchi Arah
Het effect van ziekenhuiskenmerken op de ervaren zorg
Wijnand van Plaggenhoef, Bert Karssen, Lydia Vunderink, Caroline van Weert, Barbara Vriens
Doelspecifieke versies van CQ-index meetinstrumenten: korter, krachtiger, en specifieker meten?
Mattanja Triemstra, Michelle Hendriks, Diana Delnoij, Jany Rademakers
Gebruikersparticipatie bij het ontwerp van een CQI-keuzewebsite
Huibert Tange, Albine Moser, Irene Korstjens, Trudy van der Weijden