Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk 2/2020

01-06-2020 | Artikel

Thuis een goede leeromgeving creëren

Bevorder de neurocognitieve ontwikkeling van je kind

Auteur: Andrea Spruijt

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

In de interactie met hun kinderen kunnen ouders precies die hersenfuncties prikkelen waardoor leren op school makkelijker wordt. Bijvoorbeeld door open vragen te stellen en kinderen te stimuleren zelf te exploreren. Een educatief ouderprogramma kan hierbij helpen, blijkt uit onderzoek.
Metagegevens
Titel
Thuis een goede leeromgeving creëren
Bevorder de neurocognitieve ontwikkeling van je kind
Auteur
Andrea Spruijt
Publicatiedatum
01-06-2020
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2020
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-020-0147-1

Andere artikelen Uitgave 2/2020

Kind & Adolescent Praktijk 2/2020 Naar de uitgave

nader onderzoek gewenst

Vier intensieve dagen