Skip to main content
Top

1986 | OriginalPaper | Hoofdstuk

18. Therapie, training en onderricht

Auteurs : Dr. B. van Cranenburgh, Dr. Th. Mulder

Gepubliceerd in: Van contractie naar actie

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

Na al het voorgaande kan men zich afvragen op welke wijze een therapeut, trainer of leraar invloed kan uitoefenen op een motorisch leerproces. Voor het gemak wordt hierna steeds het woord ‘therapeut’ gebruikt; hetzelfde geldt echter steeds voor een trainer of leraar (sport-, muziek- en dansonder-richt). Figuur 18-1 geeft een samenvatting van de invalshoeken die de therapeut kan hanteren.
Metagegevens
Titel
Therapie, training en onderricht
Auteurs
Dr. B. van Cranenburgh
Dr. Th. Mulder
Copyright
1986
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-9650-4_18