Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies 1/2005

01-03-2005 | EDITORIAL

The Relationship Between Teacher and Student Behavior in Classrooms for Students with Emotional and Behavioral Disorders: Transactional Processes

Auteurs: Kevin S. Sutherland, Ph.D., Donald P. Oswald, Ph.D.

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies | Uitgave 1/2005

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
The Relationship Between Teacher and Student Behavior in Classrooms for Students with Emotional and Behavioral Disorders: Transactional Processes
Auteurs
Kevin S. Sutherland, Ph.D.
Donald P. Oswald, Ph.D.
Publicatiedatum
01-03-2005
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Journal of Child and Family Studies / Uitgave 1/2005
Print ISSN: 1062-1024
Elektronisch ISSN: 1573-2843
DOI
https://doi.org/10.1007/s10826-005-1106-z

Andere artikelen Uitgave 1/2005

Journal of Child and Family Studies 1/2005 Naar de uitgave