Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

01-12-2002

The Effects of the Triple P-Positive Parenting Program on Preschool Children with Co-Occurring Disruptive Behavior and Attentional/Hyperactive Difficulties

Auteurs: William Bor, Matthew R. Sanders, Carol Markie-Dadds

Gepubliceerd in: Research on Child and Adolescent Psychopathology | Uitgave 6/2002

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
The Effects of the Triple P-Positive Parenting Program on Preschool Children with Co-Occurring Disruptive Behavior and Attentional/Hyperactive Difficulties
Auteurs
William Bor
Matthew R. Sanders
Carol Markie-Dadds
Publicatiedatum
01-12-2002
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Research on Child and Adolescent Psychopathology / Uitgave 6/2002
Print ISSN: 2730-7166
Elektronisch ISSN: 2730-7174
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1020807613155

Andere artikelen Uitgave 6/2002

Journal of Abnormal Child Psychology 6/2002 Naar de uitgave