Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-04-2017 | Wet- en regelgeving | Uitgave 2/2017

Sociaal Bestek 2/2017

‘Terug aan tafel, samen de klacht oplossen’

Behandeling klachten over zorg, jeugdhulp en begeleiding naar werk

Tijdschrift:
Sociaal Bestek > Uitgave 2/2017
Auteur:
Annemarie Tuzgöl-Broekhoven
Belangrijke opmerkingen
Annemarie Tuzgöl-Broekhoven, projectleider Nationale ombudsman

Samenvatting

Veel gemeenten zijn nog te afwachtend bij het snel oplossen of voorkomen van problemen van de burger. Populaire begrippen als zelfredzaamheid, eigen kracht en participeren zijn misleidend als mensen heel andere zorgen hebben dan waar beleidsmakers van uitgaan. Dit schrijft de Nationale ombudsman in een onderzoeksrapport dat begin maart verscheen.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

Dit product is nog niet beschikbaar met een online abonnement

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 2/2017

Sociaal Bestek 2/2017 Naar de uitgave