TODO: Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

01-10-2010 | Forum

Telefonische bereikbaarheid buiten kantoortijd: noodzaak of onnodig?

Auteurs: Marjon Nadort, Willemijn Scholten

Gepubliceerd in: Psychopraktijk | Uitgave 5/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Telefonische bereikbaarheid van de therapeut buiten kantoortijd is een thema dat veel discussie oproept bij patiënten, behandelaars en managers. Allereerst zal worden ingegaan op de achtergrond van telefonische bereikbaarheid en de uitvoering daarvan binnen schematherapie (ST). Vervolgens zullen resultaten uit onderzoek hiernaar gepresenteerd worden en als laatste komen twee behandelaren aan het woord over hoe zij de telefonische bereikbaarheid hebben ervaren.
Voetnoten
Deze inhoud is alleen zichtbaar als je bent ingelogd en de juiste rechten hebt.
Metagegevens
Titel
Telefonische bereikbaarheid buiten kantoortijd: noodzaak of onnodig?
Auteurs
Marjon Nadort
Willemijn Scholten
Publicatiedatum
01-10-2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Psychopraktijk / Uitgave 5/2010
Print ISSN: 1878-4844
Elektronisch ISSN: 2210-7754
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03089049