Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Standby 4/2009

01-08-2009 | Nieuws

tandpasta geeft nieuwe dimensie aan mondverzorging

Auteur:    

Gepubliceerd in: Standby | Uitgave 4/2009

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Aquafresh Iso-Active heeft de Wheel of Retail categorie ‘Personal Care Mond’ en een Special Wheel gewonnen voor het meest marktverruimende product van 2008. De vakjury van Wheel of Retail prees het innovatieve karakter van de Iso-Active foaming gel, dat in de mond in schuim verandert en daardoor 25% meer bacteriën verwijdert dan tandpasta in reguliere verpakking. ‘Een spuitbusje in plaats van een traditionele tube en een speciale gel in plaats van tandpasta. Dit is pure marktverruiming,’ aldus de jury.
De Wheels of Retail worden jaarlijks door vakblad Distrifood uitgereikt aan de meest innovatieve productintroducties van het voorgaande jaar. Er wordt een lijst met genomineerden samengesteld, die later door een vakjury worden beoordeeld. Deze jury bestaat uit vertegenwoordigers van de vier grootste supermarktinkooppartijen in Nederland.
Metagegevens
Titel
tandpasta geeft nieuwe dimensie aan mondverzorging
Auteur
   
Publicatiedatum
01-08-2009
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Standby / Uitgave 4/2009
Print ISSN: 0922-310X
Elektronisch ISSN: 1876-5572
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03080659