Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Journal of Abnormal Child Psychology 2/2001

01-04-2001

Social–Cognitive Processes in Preschool Boys With and Without Oppositional Defiant Disorder

Auteurs: Katherine Coy, Matthew L. Speltz, Michelle DeKlyen, Karen Jones

Gepubliceerd in: Research on Child and Adolescent Psychopathology | Uitgave 2/2001

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Social–Cognitive Processes in Preschool Boys With and Without Oppositional Defiant Disorder
Auteurs
Katherine Coy
Matthew L. Speltz
Michelle DeKlyen
Karen Jones
Publicatiedatum
01-04-2001
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Research on Child and Adolescent Psychopathology / Uitgave 2/2001
Print ISSN: 2730-7166
Elektronisch ISSN: 2730-7174
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1005279828676

Andere artikelen Uitgave 2/2001

Journal of Abnormal Child Psychology 2/2001 Naar de uitgave