Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

01-06-2009 | Boeken

Recensie

Auteur:    

Gepubliceerd in: Kind en adolescent | Uitgave 2/2009

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Met Ontwikkeling en leren. Psychiatrie op school willen de auteurs een brug slaan tussen denk- en praktijkkaders in de kinder- en jeugdpsychiatrie, jeugdzorg en jeugd-ggz aan de ene kant, en het onderwijs en de onderwijsbegeleiding aan de andere. Met het zoeken
Literatuur
go back to reference Gutkin, T. B., & Reynolds, C. R. (2009). The handbook of school psychology (4th ed.). Hoboken: John Wiley. Gutkin, T. B., & Reynolds, C. R. (2009). The handbook of school psychology (4th ed.). Hoboken: John Wiley.
go back to reference Mashburn, A. & Pianta, R. (2006). Social relationships and school readiness. Early Education and Development, 17, 151-176. Mashburn, A. & Pianta, R. (2006). Social relationships and school readiness. Early Education and Development, 17, 151-176.
go back to reference Pianta, R. C. (2000). Commentary. Sheridan and Gutkin’s vision of the future: Information will help get us there. School Psychology Review, 29, 503-504. Pianta, R. C. (2000). Commentary. Sheridan and Gutkin’s vision of the future: Information will help get us there. School Psychology Review, 29, 503-504.
Metagegevens
Titel
Recensie
Auteur
   
Publicatiedatum
01-06-2009
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind en adolescent / Uitgave 2/2009
Print ISSN: 0167-2436
Elektronisch ISSN: 1876-5998
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03087945