Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Jeugdbeleid 1/2014

01-03-2014

Process of social support pervades all the education system

Auteur: Prof. Dr. Angelina V. Zolotareva

Gepubliceerd in: Jeugdbeleid | Uitgave 1/2014

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Angelina Zolotareva, hoogleraar aan de Universiteit van Yaroslavl, is een expert op het gebied van non-formal education, een van de door Clarijs geopperde beleidsideeën om te ontsnappen aan de traditionele Nederlandse beleidsoplossingen. Zij beschrijft hoe het hele Russische onderwijssysteem, en zeker de sector van non-formal education, sociale ondersteuning biedt aan kinderen. Dat is een andere, lichtvoetigere manier van ondersteuning bieden teneinde zwaardere vormen van jeugdzorg te voorkomen.
Literatuur
go back to reference Clarijs, René. Tirannie in de jeugdzorg. Een onderzoek naar de mogelijkheden van beleidsveranderingen. Amsterdam, 2013. Clarijs, René. Tirannie in de jeugdzorg. Een onderzoek naar de mogelijkheden van beleidsveranderingen. Amsterdam, 2013.
go back to reference Золотарева А.В. Модели социализации детей в условиях дополниительного образования //Materiály IX mezinárodní veËdecko – praktická konference «Zprávy veËdecké ideje– 2013». Díl 13. Pedagogika.Hudba a život. Praha: Publishing House «Education and Science», 2013, pp. 71–76. Золотарева А.В. Модели социализации детей в условиях дополниительного образования //Materiály IX mezinárodní veËdecko – praktická konference «Zprávy veËdecké ideje– 2013». Díl 13. Pedagogika.Hudba a život. Praha: Publishing House «Education and Science», 2013, pp. 71–76.
Metagegevens
Titel
Process of social support pervades all the education system
Auteur
Prof. Dr. Angelina V. Zolotareva
Publicatiedatum
01-03-2014
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Jeugdbeleid / Uitgave 1/2014
Print ISSN: 1873-9482
Elektronisch ISSN: 1876-6056
DOI
https://doi.org/10.1007/s12451-014-0008-8

Andere artikelen Uitgave 1/2014

Jeugdbeleid 1/2014 Naar de uitgave