Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Standby 4/2009

01-08-2009 | Communicatie

Praktijkcasussen als uitgangspunt voor onderwijs

Auteur: Jeltje Kok

Gepubliceerd in: Standby | Uitgave 4/2009

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

‘Als je als student tandartsassistent klem zit tussen de tandarts en de patiënt, wat dan? Hoe bepaal je je houding?’ Op de opleiding voor tandartsassistent in Arnhem wordt hier in ruime mate aandacht aan besteed. Dit is van belang voor de verdere professionalisering van het beroep tandartsassistent. Zowel voor de patiënt, de assistent als voor de tandarts is het belangrijk om tot een goede communicatie en oplossing te komen waarin eenieder zich goed voelt. Door de assistent hierin goed op te leiden kom je aan dit belang tegemoet.
Metagegevens
Titel
Praktijkcasussen als uitgangspunt voor onderwijs
Auteur
Jeltje Kok
Publicatiedatum
01-08-2009
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Standby / Uitgave 4/2009
Print ISSN: 0922-310X
Elektronisch ISSN: 1876-5572
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03080652